Zadania

GRUPA PIERWSZA (HISTORIA I TOPOGRAFIA)
1 zadanie:
Wyjaśnij przyczyny, dla których na ziemiach polskich pojawili się Bambrzy. Wykorzystaj różne źródła wiedzy na ten temat.
2 zadanie:
Wskaż na mapie Poznania i okolic miejsca osiedlania się Bambrów.
3 zadanie:
Znajdź miejsca w Poznaniu, w których zamieszkiwali Bambrzy (uwiecznij je na zdjęciach).
4 zadanie:
Przedstaw historię rodziny Bajerleinów i jej wkład w historię i kulturę Poznania.
GRUPA DRUGA (MODA)
1 zadanie:
Przedstaw w dowolnej formie odświętny strój bamberski, uwzględniając źródła zapożyczeń z innych strojów.
2 zadanie:
Przedstaw w dowolnej formie codzienny strój bamberski (kobiecy i męski).
3 zadanie:
Przedstaw i wyjaśnij funkcję, jaką pełnił kornet bamberski (w atrakcyjnej formie).
4 zadanie:
Przedstaw i wyjaśnij funkcję, jaką pełnił czepiec bamberski (w atrakcyjnej formie).
GRUPA TRZECIA (KULTURA)
1 zadanie:
Opisz proces polonizacji Bambrów na ziemiach polskich.
2 zadanie:
Przedstaw w dowolnej formie wkład Bambrów w kulturę polską.
3 zadanie:
Zbierz informacje i przedstaw w dowolnej formie sytuację Bambrów w okresie PRL-u.
4 zadanie:
Zaprezentuj, jak wyglądało życie codzienne Bambrów na ziemiach polskich.
GRUPA CZWARTA (JĘZYK)
1 zadanie:
Zbadaj źródło etymologiczne i przedstaw historię określenia "bamber".
2 zadanie:
Zbierz w formie badania ankietowego, wywiadu lub sondy ulicznej znajomość pojęcia "bamber". 
W sposób celowy i przemyślany dobierz respondentów. 
3 zadanie:
Zbierz w formie badania ankietowego, wywiadu lub sondy ulicznej opinie na temat pojęcia "bamber". 
W sposób przemyślany dobierz próbę badawczą. 
4 zadanie:
Zbadaj wpływ napływu Bambrów na ziemie polskie w aspekcie językowym. 
Przedstaw wyniki w formie opracowanego w dowolnej formie słowniczka zapożyczeń językowych.